Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

POLECAM

wtorek, 25 marca 2014

Post nowy - ikeowy:)


 Witajcie moi Kochani. 

Jakiś już czas temu byłam w ikei i jak zwykle pojechałam po jedną rzecz - kupiłam kilka pozycji. Też tak macie? albo jesteście w ikei po drodze i wydajecie setki złotych? 


 Ja jak zwykle skusiłam się na świece - tindry to moje ulubione świece - pachną nieziemsko, bardzo intensywnie i do tego są bardzo, bardzo tanie:) 
 Do koszyka wpadł zestaw 3ech świec o zapachu brownie, karmelu i drożdżówek (25h, 9,99) i klasyczna tindra o zapachu lodów śmietankowo -waniliowych (30h - 4,99)

Kiedyś, gdzieś widziałam na blogu zioła do wychodowania samemu. Zachwyciłam się i przez jakieś pół roku szukałam... aż w końcu znalazłam! Fenomenalne rozwiązanie - wszystkie najpotrzebniejsze zioła możemy mieć świeże w swojej kuchni. Zestaw 3 ziół kosztuje 7,99.
W pakiecie wzięłam też kwiatki - zobaczymy co mi z tego wyrośnie (zestaw 3 różnych - 9,99).
 Na koniec wpadły do mojego koszyka dwa świeczniki, które się fantastycznie sprawują jako bardzo dziewczęce pojemniki na podręczne przybory do makijażu - u mnie w dwóch znalazły domek pędzle i kredki i tusze. Podobają mi się tym bardziej, że są w przepięknym bladoróżowym kolorze i idealnie komponują się z moim pokojem.  Jeden taki kosztuje 5,99.

 I to już wszystko, dajcie znać co macie i jak się u Was sprawdziło:)

Buziole:*
SW

22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. To świeczniki na tealighty, ale w sumie racja, osłonki na doniczki też takie są:) Jednak są większe i mało poręczne do tego typu zastosowań.

      Usuń
  2. Świetny pomysł z tymi świecznikami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zioła mnie zaciekawiły. Napisz coś o nich więcej, może osobna notka jak Ci już coś wyrośnie? Na jakim dziale je znalazłaś, bo chyba w najbliższym czasie pojadę do IKEI to może kupię dla króliczka.
    Jak zrobisz notkę o tych ziołach to poinformuj mnie gdzieś, bo ja rzadko zaglądam do obserwowanych. ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zieleninka doczeka się recenzji:)

      Usuń
    2. Na dziale ogrodowo-dekoracyjnym? Nie wiem czy taki w ogóle jest:) Wydaj mi się, że u mnie w Łdz z jednej strony są świeczki i świeczniki a po drugiej stronie alei kwiaty, doniczki i tym podobne, to zioła były gdzieś po środku.

      Usuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tych ziołach. Całę szczęście, że niedługo będę jechała do Ikei to ich poszukam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo na nie polowałam i w końcu mi się udało:) Uwielbiam świeże zioła w kuchni, dlatego musiały być moje:)

      Usuń
  5. Oj ja w ikei kupuję sporo rzeczy, ale głównie to takie spore gabarytowo przedmioty: meble, dywany, lampy, karnisze itd... , z drobnicy: firany, pościel etc..
    Takich drobiazgów raczej nie kupuję, bo mam tyle tego w domu, ze muszę się ograniczać.
    Zestaw ziół fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie długo brakowało takich świeczników - a z pierdołami już się ograniczam :)

      Usuń
  6. Ja mam do Ikei bardzo daleko, ale jak ukochany zda egzamin na prawko i kupi auto to lecimy od razu na wielkie zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkładaj już pieniądze:) Mój pierwszy paragon z ikei miał ponad metr długości :)

      Usuń
  7. Nawet nie wiesz, jak żałuję, że do najbliższej Ikei ponad 70 km :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przykro, jedyne pocieszenie jakie mi przychodzi do głowy to, że zaoszczędzisz :)

      Usuń
    2. To ja Cię mogę pocieszyć,że ja mam około 160 kg :(

      Usuń
  8. Pojemniczki masz bardzo ładne, a co do świeczek to są fenomenalne, jak się powącha to nie można sie oderwac
    http://somethingmore1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam te świeczki:) Zawsze je mam w domu:)

      Usuń
  9. te pojemniczki są cudowne, sama się zastanawiam nad ich kupnem ;>
    http://lets-her-go.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.