Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

POLECAM

środa, 12 marca 2014

Haul nowy:) Zakupowy! Czyli na co się pokusiłam w LadyMakeup.pl


Witajcie moi Kochani.
Dziś post, przed którym sama wzbraniałam się bardzo, a raczej nie przed postem, tylko przed zakupami. Z okazji Dnia Kobiet w sklepie internetowym LadyMakeup.pl dostawa kurierem przy zamówieniu powyżej 20 zł przez cały weekend (7-9.03) była gratis. Szkoda było nie skorzystać, tym bardziej, że znajdują się w tym sklepie produkty, które albo stacjonarnie nie są dostępne, albo po prostu mają dobre ceny, a dla mnie takie - na które polowałam od początku chyba roku i albo nie mogłam dostać, albo na allegro sprzedawcy zawyżali koszty przesyłki.
No i skusiłam się na małe zakupy. 
 Paczka jak zwykle od nich przyszła pieczołowicie zapakowana, tak, że nic nam się nie połamie, ani nie pokruszy. Poza tym, to jak na razie jedyny sklep, który realizuje wysyłki w tempie błyskawicznym! To znaczy po prostu, że jednego dnia zamawiacie, a paczka na drugi dzień jest już u Was:)
A do koszyka wpadły tym razem tylko 4 produkty:) Ach ta moja silna wola:)
Skusiłam się na gąbeczkę real Techniques - rewelacyjne opinie, a cena (29,90) jest mega. I sama nie mogę się doczekać testów tego produktu.
Kolejnym produktem jest duo z flormara, na które polowałam już stacjonarnie i u mnie w Łodzi w Manufakturze niestety od stycznia ten zestaw (115) się nie pojawiał. Nie dość, że znalazłam go w sklepie, to jeszcze kosztował całe 11,90! 
Essence Stay matt to kolejny kosmetyk, którego w szafach essence w Łodzi, w kilku miejscach nie znalazłam również od początku roku. Skusiłam się na ostrą czerwień:) Cena to 8,99.
I jako ostatni już przedstawiam Wam klej do sztucznych rzęs, który miał same pochlebne opinie. Mój (elf) ostatnio niestety mnie zawiódł, więc postanowiłam zaopatrzyć się w coś nowego, może lepszego. Tak właśnie zostałam posiadaczką kleju vipera za 3,90.

Znacie coś z tych produktów? Dajcie znać, jak się u Was sprawdzają (lub też nie) :)
Buziole:*
SW

38 komentarzy:

  1. O jajo! To bym chciała sobie kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie są takie drogie, a zapowiada się no...:) obiecująco:)

      Usuń
  2. Nie znam, ale chętnie bym poznała ;) czekam na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że nie wiedziałam wcześniej nic o tej darmowej wysyłce :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi:( Ale oni często organizują takie akcje, także warto zaglądać:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Polowałam na nie od ponad miesiąca:)

      Usuń
  5. o widze, ze same wspanialosci!!

    miłego wieczorku :)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobną gąbkę i szczerze mówiąc nie przepadam za nią :)
    Cienie z flormara używałam i są ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie w flormarze najbardziej pozytywnie zaskoczyła mnie miałkość tego produktu! Jest bardzo, bardzo miałki! Uwielbiam, bo w kontakcie ze skórą jest bardzo satynowy.

      Usuń
  7. Nie używałam jeszcze nic, co widac na Twoich zdjęciach
    Więc czekam na Twoją opinię

    OdpowiedzUsuń
  8. prezentują się wspaniale! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na recenzję. Rozmyślam ostatnio nad zakupem tego jajeczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na recenzję jajeczka, ostatnio się do nich przekonałam, a pędzle poszły w odstawkę :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzle są niezastąpione i prędzej czy później każda z nas po nie sięga:) Natomiast takie jajko to bardzo miła odmiana:)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Mnie też kusiło, na stoisku u mnie w łdz długo nie było, no i ostatecznie przekonał mnie filmik Hani Knopińskiej z serii tanio vs drogo:)

      Usuń
  12. Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi to jajeczko. Ja ostatnio też sobie zamówiłam, tyle że Ebelin i czekam na przesyłkę. Oczywiście najbardziej kusi mnie Beauty Blender, ale z drugiej strony cena mnie odstrasza - i dooobrze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo jak Ty:) Ebelin był również u mnie na liście, ale z przesyłką wychodziło około 25 zł :/ Darmowa dostawa i dostępność przekonały mnie od razu:)

      Usuń
  13. Jajo to coś co będę najbliższym czasie kupować jednak jeszcze nie wiem skąd. ;/
    Czekam na recenzję! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg internetowych opinii to jednak BB jest najlepszy ale wg mnie za drogi, a podobno jako RT to dobra alternatywa:)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Jest:) Tylko, że to nie do końca błyszczyk:)

      Usuń
  15. Świetne zakupy :) Ja u nich skorzystałam z wcześniejszej promocji na pędzle i tak oto 4 nowe pędzelki Hakuro do mnie przyjechały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo! nie wiedziałam o promocji na pędzle:( Uwielbiam Hakuro:)

      Usuń
  16. Mam tą samą gąbkę, ja ją akurat wygrałam, sama bym pewnie jej nie kupiła. Ale ogólnie bardzo miłe zaskoczenie

    OdpowiedzUsuń
  17. Poproszę jako pierwszy test gąbeczki!

    OdpowiedzUsuń
  18. też ciekawa jestem tej gąbeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Zakochałam się w nim od pierwszego "macania" :D

      Usuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.