Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

POLECAM

niedziela, 23 marca 2014

Haul kosmetyczny czyli co i gdzie zakupiłam ostatnimi czasy

Witajcie moi Drodzy.
Mój plan by absolutnie niczego nie kupować oczywiście nie wypala. Moja silna wola jest bardzo, bardzo, powiedziałabym wręcz skrajnie słaba i tak jak tylko gdzieś jest super hiper okazja oczywiście kupuję:(. Jest to spowodowane tym, że jak nie mam czegoś w zapasie i nagle mi się kończy i muszę to kupić - przepłacam co najmniej dwukrotnie. Dlatego też wciąż kupuję i magazynuję - niestety:(
Ale!
Robię postępy - wydaję zdecydowanie mniej (obniżenie wydatków o połowę to dla mnie wyczyn) i jestem z siebie bardzo dumna:)

Oto co w przeciągu ostatniego miesiąca wpadło do mojej kosmetyczki:
Zakupy w netto:
 Dwa żele do mycia twarzy marki lovena, 150 mL - 3,99
Dwa olejki orientalne do włosów Marion, 30 mL - 5,99

Biedronka i Rossman:
 Nożyczki fryzjerskie for your Beauty , któ e polecała Kosmetyczna Hedonistka - 12,99
Tint ladycode - 5,99

 I zakupy Superpharm z okazji dni Lifestyle: 
 Moje ulubione pasty do zębów biała perła, 75 mL - 9,99
Micelek Garniera - 400 mL - 9,99
 Krem do twarzy Dermedic hydrain2, 50 mL - 9,99
Moja ulubiona szczoteczka do zębów Colgate 360 - 4,99
Regenerum do włosów, 125 mL - 9,99
 Zestaw do mani Life - 9,99
Regenerum krem do rąk, 50 mL- 9,99
 I na koniec AA balsam pod prysznic, 400 mL - 8,99

Znacie któreś z tych produktów? Jak się u Was sprawowały?
Ja dalej staram się być silna i dzielna w "nie kupowaniu", ale jak można, jak dookoła tyle pokus?
Buziole:*
SW

36 komentarzy:

  1. Te pasty działają? Chc ę kupić system 10 dni i jestem ciekawa czy warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak rzuciłam palenie i przystopowałam z kawą efekt był bardzo widoczny - zęby rozjaśniły się jakieś 2 tony na pewno - systemu nie miałam i w sumie podbijam! Ludziska, mieliście system? Warto?

      Usuń
    2. warto działa ! ale zeby mogą stać sie nadwrazliwe :)

      Usuń
  2. W zeszłym roku też kupiłam sobie nożyczki fryzjerskie, ale w Drogerii Natura. Od tamtej pory ani razu nie byłam u fryzjera ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja będę się musiała co nieco podszkolić, bo na razie talentu do cięcia brak :)

      Usuń
  3. Olejki Marion ostatnio mnie zaciekawiły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam ten z arganem 7 efektów czy coś i jest bardzo dobry, tylko trochę ciężki - te podobno mają lżejszą formułę

      Usuń
  4. Niestety, pokus wszędzie pełno ;D Promocje, przeceny i ciągle jakieś nowości na rynku ;D
    Miałam Regenerum do włosów - u mnie sprawdziło się na tyle dobrze, że umieściłam je nawet w ulubieńcach miesiąca w ubiegłym roku ;) Ciekawi mnie natomiast ten balsam do ciała pod prysznic, bo ciągle się zastanawiam, czy to działa! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! cudownie, że u Ciebie się sprawdziło - tym chętniej spróbuję:) Co do balsamu - miałam ten nivei i spisywał się poprawnie - szału nie robił i efekt nawilżenia nie utrzymywał się za długo, ale jednak polubiłam takie produkty bo to jednak oszczędność czasu:) Ciekawa jestem jak ten z AA się spisze, na razie tylko pachnie fantastycznie:)

      Usuń
  5. Muszę się w końcu wybrać po nożyczki fryzjerskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezastąpione w podcinaniu grzywki :)

      Usuń
  6. Zaciekawiły mnie te żele do twarzy - wyglądają na jakieś podobne do tych biedronkowych, widzę że jeszcze tańsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No też od Tołpy:) a trafiłam na tańsze, bo jakiś czas temu była promocja w netto na produkty lovena produkowane przez Torf corporation.

      Usuń
  7. Jestem ciekawa regenerum do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam osobiście żadnego z kosmetyków, ale biała perła mnie kusi już długi czas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znajdziesz na promocji to bierz śmiało :)

      Usuń
  9. Miałam białą perłę i jestem zadowolona :)
    Zapraszam na rozdanie KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja ulubiona pasta do zębów:)
      Dziękuję :)

      Usuń
  10. Muszę kupić płyn z Garniera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj okazji:) Często ostatnio widuję go w promocjach:)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Ja też:) Pokładam w nim duże nadzieje:)

      Usuń
  12. ładne zakupy, a że nie znam nic to czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też staram się być bardzo silna w niekupowaniu czegoś co mi nie potrzebne, nawet daję radę :D
    Ciekawa jestem jak się sprawdzi micelek z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadłam na pomysł, by teraz zaoszczędzić na kupowaniu - bo tak na prawdę absolutnie nic nie potrzebuję oprócz płatków kosmetycznych, opróżnić pudła z zapasami i pozwolić sobie na coś naprawdę z wyższej półki:)

      Usuń
  14. Z chęcią poczytam o produktach Regenerum jak tylko je potestujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Używałaś już może? Mój czeka w kolejce :)

      Usuń
  16. Na micel garniera się zaczaję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się czaiłam:) Teraz mam już tyle miceli, że swobodnie mogę je pić :p

      Usuń
  17. Nie byłam jeszcze nigdy w Netto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam pod nosem więc zdecydowanie bywam tam najczęściej:)

      Usuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.