Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

sobota, 29 marca 2014

Golden Rose 3D glaze top coat

Witajcie moi Kochani.Dziś zapraszam na receznję chyba najbardziej spektakularnego toppera jakiego miałam okazje używać. Mowa tu o Golden Rose 3D Glaze TOP COAT nr 13. 


Cena: 9,90 za 10,7 mL
Opakowanie standardowe, z eleganckim trzonkiem, który pewnie leży w dłoni.
Szczoteczka typu "maxi brush" czyli szersza niż zwykle, malująca paznokieć nawet jednym pociągnięciem. 
Lakier jest przeźroczysty z zanurzonymi w nim drobinkami, które wyglądają jak pokruszona płyta CD. 
Lakier nakładamy sam, lub na lakier kolorowy. Efekt możemy wzmacniać przez dokładanie kolejnych warstw i pokrywanie całych paznokci kawałkami holo. U mnie na zdjęciach jedna warstwa toppera.
I to tyle jeśli chodzi o kwestie techniczne.
Lakier pokrywa płytkę niesamowicie błyszczącą warstwą lakieru i drobinkami holo. Zabezpiecza tym samym lakier bazowy, nadaje mu niesamowity połysk (powiedziałabym wręcz lustrzany) i nadaje mu przepiękne, niespotykane i oryginalne wykończenie. Przedłuża także trwałość mani.
Efekt jaki jest- sami widzicie, mnie niesamowicie przypadł do gustu. Wygląda spektakularnie i kojarzy mi się trochę z kulą disco z lat '80 (jeśli to inne lata - poprawcie mnie).
Jedyna wada jakiej się tu można doszukać to fakt, że drobinki odstają od płytki paznokcia i haczą o wszystko co tylko możliwe. Próbowałam je zabezpieczyć topem już bezbarwnym ale wg mnie mija się z celem zabezpieczanie topu topem.
Ocena: 9,5/10
Znacie GR 3D Glaze? A może macie jakieś inne swoje ulubione toppery?
Koniecznie dajcie znać poniżej.
Buziole:*
SW

18 komentarzy:

  1. Piękny topper. Mam coś podobnego z Pierre Rene. Kończy mi się powolutku, więc już wiem- kto go zastąpi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam właśnie, gdy drobinki odstają, ale bardzo podoba mi się ten bazowy fiolecik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorę jako komplement, bo to "mój własny" kolor :)

      Usuń
  3. Wygląda bardzo ciekawie na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się kojarzy z obiciami siedzeń w tramwajach :D Ale błyszczy na serio mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy jakie tramwaje:)

      Usuń
    2. Bombardiery krakowskie, moje ulubione :D

      Usuń
    3. Się uśmiałam i poplułam monitor :*

      Usuń
  5. Fajny, nie miałam takiego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wypróbuj koniecznie:) dodaje pazura każdemu mani :)

      Usuń
  6. Ładny efekt, ale mnie zawsze denerwuje jak mam nierówną powierzchnię paznokcia, odstające elementy by nie przeszły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie dlatego czasem jeszcze na wierzch dokładam warstwę topu bezbarwnego, żeby nieco wyrównać płytkę... ale to jakby kolejna warstwa, kolejny produkt, a więc, i czas, i pieniądze:(

      Usuń
  7. Świetny efekt - bardzo mi się podoba. Szkoda, że troszkę odstają te ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt jest zaiste zacny:) Trochę denerwuje mnie, że te ozdoby odstają, szczególnie gdy mam jakieś rajstopy założyć albo coś :/

      Usuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.