Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

POLECAM

wtorek, 18 marca 2014

Dni Lifestyle!

Witajcie moi Drodzy!

Teraz tylko krótka informująca notka, bowiem nie wiem, czy wiecie, ale dziś i jutro (18 - 19.03.2014) są organizowane Dni Lifestyle w Drogeriach i aptekach Superpharm.
Tylko dziś i jutro w Superpharm dla klubowiczów Lifestyle przewidziane są super promocje!







Nie wiem jak Wy, ale ja mam już w planach zakupy!
Do zobaczenia w Superpharm!
Buziole:*
SW


4 komentarze:

  1. niestety w moim mieście nie ma superpharm a tych dniach nie wybieram się nigdzie gdzie jest i nie skorzystam, ale oferta jest moim zdaniem rewelacyjna i kupiłabym trochę rzeczy w takich super cenach:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę kilka ciekawych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też oferta przypadła do gustu :)

      Usuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.