Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

poniedziałek, 3 lutego 2014

Przesyłka z Zepter

Witajcie moi Kochani. Dziś szybka notka o tym co znalazłam w skrzynce pocztowej.
Była to niewinnie wyglądająca koperta od firmy Zepter. W środku znalazłam list, info o produktach i 4 próbki.
 
 Jakiś czas temu na fb ogłosili, że wyślą każdemu próbki jak im się na maila poda dane do wysyłki, udostępni post na fb i zgłosi chęć przyjęcia takich próbek. To promocja nowej linii produktów bez parabenów SWISSO LOGICAL. Dostałam dwie próbki po 2 mL i dwie po 1,5 mL. 
 
 Pierwszy jest nawilżający krem pod oczy Hydro-cellular eye cream. Od Producenta:
"Rewitalizująco-ujędrniająco-liftingujący. 3 aktywne składniki: ORGANICZNY, LIPOAKTYWNY OLEJEK INCA INCHI, bogaty w kwasy tłuszczowe oraz Omega 3-6-9, intensywnie regeneruje i wygładza. GENISTEINA silnie zwiększa produkcję kolagenu; BIOPEPTYDY MIMETYCZNE stymulują syntezę kolagenu. Działa fito-energetyzująco. Neutralizuje mikronapiecia skóry. HIPOALERGICZNY. NIE ZAWIERA PARABENÓW."
Cena: 176 zł 15 mL (ja mam 1,5mL)
Kolejny to Krem multiregeneracyjny Multi-regenerating cream. Od producenta:
"Zwiększa produkcję kolagenu. Rozświetla i ujędrnia skórę, działa antyoksydacyjnie. Wzbogacona formuła oparta na innowacyjnych substancjach aktywnych: STAY-C 50: zwiększa produkcję kolagenu, zapewniając silne działanie przeciwstarzeniowe. PEPTYDY BIOMIMETYCZNE: stymulują syntezę kolagenu w głębszych warstwach naskórka. MALT SECRETS™ zapewnia silne działanie antyoksydacyjne. Zapobiega starzeniu się skóry i powstawaniu nowych zmarszczek. Odżywia skórę i poprawia mikrokrążenie. HIPOALERGICZNY. NIE ZAWIERA PARABENÓW"
Cena: 176 zł 30 mL (ja mam 2mL)
Następnie: Hydro-lifting krem Hydro-lifting cream. Od Producenta: 
"Hydro-Lifting Krem Swisso Logical przeznaczony jest do stosowania na dzień i na noc, dzięki czemu daje długotrwałe efekty. Hydro-Lifting Krem jest prawdziwą „siłą napędową” najbardziej skutecznych naturalnych składników. Po pierwsze, zawiera świeży wyciąg z Echinacei, który wzmacnia mechanizmy obronne skóry. System powolnego uwalniania się witaminy C zapewnia przedłużone działanie syntezy kolagenu w skórze właściwej, a olejek z kamelii, skwalan oraz witaminy A i E poprawiają elastyczność i stopień nawilżenia naskórka. Hydro-Lifting Krem daje wspaniałe, zarówno krótko- jak i długoterminowe".
Cena: 176 zł za 30 mL (ja mam 2 mL)
I ostatnie to Hydro-lifting serum Hydro-lifting serum. Od Producenta: 
"Zwiększa produkcję kolagenu, zawiera czysty kwas hialuronowy. Wzbogacona formuła oparta na kwasie hialuronowym zapewnia głębokie nawilżenie, zaś zawarte w kremie peptydy biomimetyczne stymulują syntezę kolagenu. Podwójne działanie serum poprawia stan napiętej i zmęczonej skóry: zwiększa elastyczność i jędrność skóry oraz redukuje drobne linie i zmarszczki.  HIPOALERGICZNY. NIE ZAWIERA PARABENÓW".
Cena: 221 zł za 200 mL (ja mam 1,5 mL)
Firma zaprosiła mnie również do przystąpienia do klubu Zepter, co oznacza, że mogłabym kupować ich kosmetyki ze zniżką 30%.  Zdecyduję jak zużyję próbki - chociaż sie pewnie z kimś podzielę, no bo ze zmarszczkami u mnie jeszcze nie najgorzej:)

Znacie markę i ich produkty? Dajcie znać co o tych kosmetykach uważacie:)
Nie zapomnijcie polubić funpage na fb i dołączyć się do obserwatorów bloga:)
jeśli tylko chcecie:)

Buziole:*
SW

10 komentarzy:

  1. Gratuluje przesyłki, ja za późno się o całej akcji dowiedziałam

    OdpowiedzUsuń
  2. A więc obserwuję :)
    Miło tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i za komplement i za zaufanie:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dla mnie to też pierwszy kontakt z tą firmą.

      Usuń
  4. fajna przesylka;) bardzo mnie ciekawi krem pod oczy bo ostatnio poszukuje jakiegos dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też dostałam dzisiaj tą przesyłkę, niemniej jednak chyba dam do wypróbowania mamie. Drogie te kremy, chyba musiałyby zdziałać cuda żeby się zdecydować na kupno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Horrendalnie! Myślę, że warto wypróbować, by mieć alternatywę, natomiast musiałabym upaść na mózg by kupić krem za 200 zł:)

      Usuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.