Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

piątek, 28 lutego 2014

Przesyłka dotarła:)


Witajcie moi Drodzy:)
Dziś za sprawą Anecki stałam się bogatsza o kilka kosmetyków! Dziękuję z całego serduszka:)
Informowałam Was już jakiś czas temu, że poszczęściło mi się na Aneckowo w rozdaniu i właśnie dotarła do mnie paczuszka.

W moje ręce wpadły:
paletka cieni MUA Dusk til down,
paletka cieni Rimmel Glam Eyes,
cień Famous by Sue Moxley,
cień kremowy Calvin Klein,
róż mozaikowy MUA,
szminka W7 matowa:) różowa:),
błyszczyk Sleek ,
maskary Technic i 2True oraz
próbka serum Vichy i zapachowy tatuaż Burberry:)
 
Cieszę się jak dziecko:) Kosmetyki zrobiły na mnie bardzo dobre pierwsze wrażenie (z niektórymi się już znamy, z innymi to będzie pierwszy raz:).
Mam nadzieję, że się sprawdzą.
Raz jeszcze dziękuję:) Brać udział w Twoim rozdaniu to dla mnie prawdziwa przyjemność:)

Znacie któreś z tych produktów? Jak się u Was spisały?
Od jakiegoś czasu jestem na bloglovin'. Dziś dopiero (o zgrozo) udało mi się ogarnąć przycisk:) Jeśli wolicie tam śledzić blogi - mnie też możecie:) 
Buziole:*
SW

41 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję:) Sama się niektórych kosmetyków nie mogę doczekać:)

      Usuń
  3. Ooo, jakie cudowności! *.*
    Gratuluje i zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, dziękuję:) Tobie też się pewnie niedługo coś trafi :)

      Usuń
  4. Gratuluję ! Ciekawe jak spiszą się maskary :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Uwielbiam tusze do rzęs i z tych cieszę się bardzo:)

      Usuń
  5. Gratulacje :) Świetne kosmetyki Ci się trafiły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealnie wpasowały się i w moją karnację i w upodobania:)

      Usuń
  6. Gratuluję :)
    Może i jak kiedyś coś w końcu wygram :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Moja radość jest podwójna właśnie dlatego, że nic jeszcze nigdy nie udało mi się wygrać!

      Usuń
  7. Gratuluje!!! :)) Same świetne kosmetyki :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow ale dużo tego dostałaś co za szczęście ;-)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygrałam raz, a porządnie :)
      A ja już się do Ciebie kieruję i dziękuję za zaufanie:)

      Usuń
  9. No no., pozazdrościć tylko :D Mam taką paletę, tusze są rewelacyjne i trwałe :D
    Zapraszam : sweet-and-sour-bun.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletę z MUA mam - jestem bardzo zadowolona z "rozebranych" cieni:) z rimmelem też się znamy:) tuszy -szczerze i uczciwie nie znam - ale poznam:) dam znać jak się u mnie spisały:)

      Usuń
  10. ale znakomitości
    pozostaje tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale fajne rzeczy !! :-D Zazdroszczę :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały blog i bardzo ciekawy wpis :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://dawidkwiatkowski-opowiadanie.blogspot.com/2014/02/7-rozdzia-przeszosc-nie-umiera.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę wygranej!
    ps. jutro wstawię zdjęcia z błyszczykiem na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluje wygranej :) niech Ci wszystko dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam paletkę MUA tylko w innej wersji kolorystycznej, bardzo ją lubię :)
    Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wygranej same wspaniałości

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje !

    http://anddreamsbecomeareality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. W koncu mam dostep do internetu :D Ciekawa jestem maskary Technic :) W kwietniu/maju kolejny konkurs.. :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. :) Pewnie znowu spróbuję szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.