Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

czwartek, 20 lutego 2014

Nowości i prezenty




Witajcie moi Kochani.


Dziś post szybki jak Zbyszek, krótki jak skoki rywali Kamila i w sumie wytrwały jak Justyna:) Szybki - bo nie mam za dużo do pokazania, krótki bo staram się walczyć z moją wylewnością i wytrwały - bo staram się nic nie kupować!

Mam dla Was kilka nowości w mojej kosmetyczce. Jedne jednak i niestety - kupiłam, inne dostałam. 


Jedziemy od początku.

Zamówionko z Oriflame.
Krem pod oczy Optimals - wyczytałam gdzieś, że porządne nawilżenie okolic oczu spłyci linie mimiczne pod oczami - nie zlikwiduje ich całkowicie, ale zmniejszy ich widoczność -tak więc zaczęłam obsesyjnie dbać o skórę oczu. Ma zmniejszać opuchnięcia i walczyć z sińcami.
Cienie do powiek Very me - fiolety i brązy na moje zielone oczy, cena przekonała mnie do zakupu.
Odżywka do paznokci Nail Shield - zużywam jej kilogramami:)
Tusz do kresek Gel liner - wstyd, że jeszcze nie miałam go w rękach...
Do kolejnego zamówienia dorzuciłam jeszcze mój ulubiony tusz do rzęs:
Wonder lash - zawsze kupuję również inne tusze i się ciąglę zastanawiam: po co? Ten zaspokaja moje wszystkie "rzęsowe" potrzeby.
A jak byłam w biedronce to kupiłam na kończącej się już promocji odżywkę do włosów Timotei z olejkiem arganowym.
Tu zbiór prezentów.
 L'occitane - krem nawilżający do rąk i szampon do włosów, dostałam jak rejestrowałam się w ich klubie. 
ambio - pomadka ochronna od mamusi - przeczytała, że w składzie olej kokosowy, którym ostatnio się zachwycałam i mi kupiła...:)
Iwostin, Dermedic, AA, Pharmaceris - szukam skutecznego dermokosmetyku, który na dobre zmatowi cerę w strefie T i poskromi moje pory.
Do Golden Rose wstąpiłam dziś tylko obejrzeć matowe szminki, pomacać, wiecie:)
No i przepadłam! Kupiłam
2x Velvet matte lipstick - kolory 02 i 18
Lakier do paznokci Rich Color  - 05 i
Lakier z efektem cukrowej posypki Holiday - 87 już z myślą o wiośnie. 

I tyle:) i bardzo jestem z siebie dumna, że nie kupuję - bo naprawdę nie powinnam:) A dlaczego dowiecie się już wkrótce:)

Dajcie znać jak się u Was sprawdziły zaprezentowane produkty. Czekam niecierpliwie.
Buziaki:*
SW

22 komentarze:

  1. very mi są świetne, a w loccitane się zakochasz, ten szampon jest wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego się właśnie obawiam, bo czytałam, że produkty mają fenomenalne:)

      Usuń
    2. ja miałam ten szampon, odżywkę, serię z werbena i olejek migdałowy, no i hity kremy do rąk :) to jest strasznie wciągająca firma, tylko ... dosyć droga, jak na polskie realia :)

      Usuń
    3. ale w urodziny ma się u nich zniżkę:) może wtedy się na coś skuszę:)

      Usuń
  2. Miałam ten tusz z Oriflame, jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nowości, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się nie mogłam oprzeć:) Dziękuję!

      Usuń
  4. Ciekawią mnie te pomadki matowe GR :)

    OdpowiedzUsuń
  5. słyszłaam o tej odżywce dużo pozytywnych ocen.

    http://anddreamsbecomeareality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywka zasługuje na te pozytywne opinie:)

      Usuń
  6. Też zawsze przepadnę jeśli chodzi o pomadki albo lakiery. Sama aktualnie próbuję się nie kupować, ale średnio mi wychodzi ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę chyba reaktywować akcję przeżyć za 50 zł, w moim wypadku najlepiej za 20:) Masakra z tym kupowaniem:(

      Usuń
  7. Odżywka z Timotey świetnie się sprawdza, włosy są po niej takie fajne w dotyku:) A Tusz z oriflame... Chyba robią najlepsze tusze, Miałam już ich tusz czarny i niebieski z tej serii co pokazałaś na zdjęciu i teraz z innej serii oriflame znowu musiałam zakupić czarny i niebieski:) Ja też teraz ograniczyłam zakupy:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam te tusze! U mnie sprawdzają się najlepiej:)

      Usuń
  8. Przyjemne zdobycze :) Od dłuższego czasu chodzę koło serii Holiday, ale lubię matowe piaski i tak jakoś nam się nie składa ;) Jestem ciekawa szminek GR, bo ostatnio o nich głośno i z chęcią poczytam inne opinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szminki dotychczas sprawdzają się fenomenalnie:)

      Usuń
  9. bardzo interesują mnie te lakiery z Golden Rose :)
    masz ślicznego bloga :) obserwuję :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te lakiery są wspaniałe:) wypróbuj a się zakochasz:)

      Usuń
  10. Szczególnie spodobały mi się nowości z GR :)


    Dodaje do obs :) Bardzo interesujące posty, blog prowadzony z pasją, a to ostatnio rzadkość ^^
    Byłoby mi niezmiernie milo, gdybyś znalazła czas i odwiedziła i mojego bloga :))

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.