Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

wtorek, 4 lutego 2014

MUA Undressed

Witajcie moi Kochani. 
Przede wszystkim chcę Wam niezmiernie podziękować za Waszą obecność tutaj, ponieważ w miarę regularnie czyta mnie juz ponad 50 osób:) Bardzo mnie to cieszy i motywuje, daje kopa i przynosi siły kiedy tych fizycznych kompletnie brak. Dziękuję również za każdy komentarz, bo to znaczy, że jednak coś czytacie i, że jakikolwiek przemyślenia się Wam nasuwają - jak pewnie zauważyliście, lubię w tych komentarzach z Wami dyskutować i w każdej wolnej chwili odpisuję na Wasze refleksje.
A teraz do rzeczy! MakeUp Academy wyszło do nas z propozycją cieni do powiek zebranych w paletach. W moje ręce wpadła ostatnio Undressed. Produkt podbija serca amatorek i profesjonalistek, w związku z tym jego cena rośnie. Najtaniej można spotkać je na Cocolia.pl i w Minti shop, ale niektóre warianty palety pozostają permanentnie wykupione.
Paleta ma plastikowe opakowanie z przeźroczystym wieczkiem i dobrze, bo widać co jest w środku, jednak nie ma lusterka.
 Także cena cudeńka 20,90 zł (na coco i w Minti shop- tam paletkę kupiłam ja), na all nawet do 35 zł!!!
 Dwa (smuteczek) cienie matowe, 10 satynek i brokatów. 10 odcieni brązów i beży i 2 kolorki zbliżone do szarości. 9,6 g cieni w palecie co daje 0,8g na jedną wypraskę. 
 
Do palety zostaje dołączona pacynka - u mnie nówka sztuka - używam pędzli. 
Przejdźmy do kolorków.
 Producent bardzo odkrywczo nazwał je po prostu numerami po kolei od góry od lewej 1,2,3...
Tak więc na zdjęciu  widzimy 1, 2, 3, pół 4 i u  dołu 7, 8, 9 i połowę 10.
Zatem tutaj odpowiednio pół 3, 4, 5, i 6 i u dołu pół 9, 10, 11 i 12.  
Przejdźmy do swatchy.
 
1 satynowy ecru, 2 perłowy szampan z nutką różu, 3 matowy miód.
4 perłowy brąz, 5 matowy piasek, 6 przepiękne, satynowe, iskrzące się złoto.
7 perłowy brąz (kojarzy mi się z mosiądzem), 8 satynowy, ciemny brąz ze zgniłą zielenią, 9 satynowa miedź.
10 satynowy, ciemny brąz, 11 grafitowa, ciemna szarość z brokatem i 12 satynowy, ciemny szary o granatowym wykończeniu.
To już wszystkie kolorki i przyznam się szczerze brakowało mi już nazw na te wszystkie odcienie brązów i beżów. 
Teraz trochę o użytkowaniu. Od pierwszego obejrzenia wiedziałam, że będzie moja:) Dlatego też byłam pozytywnie uprzedzona do produktu. Jak dla mnie - kolory dobrane fantastycznie, natomiast jestem chyba jednak większą fanką matów (dlaczego nie wzięłam matów?!?). Cienie prawie wcale się nie osypują - duży +, są dobrze napigmentowane (niewielka różnica w pigmentacji matów i reszty), trzymają się na powiekach 10h, nie znikają, nie zbierają się w załamaniach i nie ścierają. Łatwo się blendują i generalnie dobrze się z nimi pracuje :)
 Jestem z niej bardzo zadowolona i pewnie kupię więcej:)
Za jakiś czas:) 
 Ocena: zasłużone 9/10.

Znacie palety MUA? Co sądzicie? Dajcie znać.
Buziole:*
SW
A jeśli tylko podoba Ci się to co piszę - kliknij kciuk w górę i polub mój funpage oraz dołącz się do obserwatorów witryny:)


32 komentarze:

  1. ta paleta już od dawna za mną chodzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przestań ją tak męczyć i w końcu ją kup :)

      Usuń
  2. Mam ją od pół roku :) jest rewelacyjna! Zdecydowanie położyła bym ją na jednej półce ze Sleek Au Naturel ponieważ obie są świetne i idealnie się uzupełniają! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że maty ze Sleeka są gorzej napigmentowane niż te w MUA, i masz rację - rezam są idealne:)

      Usuń
    2. W przypadku matów w Au Naturel, to tak różnie bywa :D bo matowa czerń jest czarna jak smoła :D dlatego powinni te palety razem sprzedawać :D

      Usuń
    3. prawda:) czerń jest fenomenalna! śmiało można ją jako liner używać:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Zaiste:) Dużo się da nimi zmalować:)

      Usuń
    2. Trzeba też umieć, bo ja to bym pewnie nic nie zmalowała :(

      Usuń
    3. Dasz sobie radę:) no i praktyka czyni mistrza:)

      Usuń
  4. bardzo ładne kolory, znam te palety tylko z bloegra czy yt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobra jakość, dobra cena:) może warto się skusić?

      Usuń
  5. Mam dużo kolorów w takiej tonacji jednak ta mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam 3 palety a odcieniami Nude i Natural, a chcę jeszcze :)

      Usuń
  6. Bardzo ładna paletka. Takie moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam paletkę od MUA i jestem z niej bardzo zadowolona uważam ze jest bardzo dobra ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również jestem z niej bardzo zadowolona:)

      Usuń
  8. nie znam, ale chyba poznam bo cudowne kolory ma!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się. Chętnie widziałabym ją u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna paletka :) właśnie szukam jakiejś z takimi odcieniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z czystym sercem mogę Ci ją polecić:)

      Usuń
  11. kupiłam ostatnio paletkę z MUA i jestem zadowolona i zaskoczona jednocześnie :)
    świetna jakość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zaczęłam polowanie na nowo - tym razem na maty :)

      Usuń
  12. Zbieram się o tego żeby kupić i nie mogę się zebrać. Kusisz kobieto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za dwa miesiące może kosztować 10 zł więcej - tak było ze Sleekami:) nie zwlekaj jeśli tylko możesz:)

      Usuń
  13. bardzo podoba mi się ta paleta cieni

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.