Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

sobota, 22 lutego 2014

MaxFactor Facefinity all day flawless

Witajcie moi Kochani:*
Ostatni tydzień obfitował dla mnie w dobre wieści:) Zdałam wszystkie egzaminy na uczelni, wygrałam w rozdaniu u Anecki (górę nagród, górę!) i otrzymałam podkład to testów firmy MaxFactor.
Także już niedługo będziecie się mogli przekonać jak współpracuje on z moją skórą oraz czy rzeczywiście jest produktem 3 w 1 - według obietnic producenta ma być bazą, podkładem i korektorem.
Sama skręcam się z ciekawości jak da sobie radę:)
Znacie? A może i Wy otrzymałyście produkt do testów? Dajcie znać!
Buziole:*
SW

8 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem jak się sprawdzi :) Od dawna mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sama na niego poluję, ale jakoś nie mogę go kupić :P Czekam zatem na twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na Twoją opinię a wtedy pomyślę czy go kupię bo od jakiegoś czasu szukam podkładu ; )

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.