Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

sobota, 18 stycznia 2014

Zdobycze ostatnich tygodni

Witajcie moi drodzy. Zauważyłam ostatnio na blogu dwie tendencje. Po pierwsze: lubicie czytać haule :) Czemu mnie to nie dziwi (sama je uwielbiam). Po drugie - moje posty stały się długie i opasłe...

Wychodząc na przeciw temu, dziś króciutki haul, czyli co zakupiłam w ostatnich dwóch tygodniach. 

Zaznaczam, że to albo niezbędne rzeczy, albo super hiper promocje (i baaaardzo niska cena).



Zacznijmy od wizyty w Golden Rose. Poszłam tam w szczególności po czarny lakier rich color bo tamten astor nadaje się do wyrzucenia. Skusiłam się jeszcze na 3D Glaze w kolorze odłamków płyty CD :) i Carnival z białym konfetti. Poniżej specyfikacje:

3D Glaze Top Coatn nr 13- 9,9
Carnival nr 01 - 8,9
Rich Color nr 35 - 6,9

Zajrzałam również do biedronki i zakupiłam płyn micelarny be beauty - jest bardzo dobry do zmywania makijażu, a moje 50 mL już się kończy. Idąc za ciosem i czytając same pozytywne opinie zakupiłam też micelarny żel do mycia i demakijażu - już zupełnie w ciemno, ale ufając Torf corporation:)
Poniżej ceny i pojemności:
Żel be beauty 150 mL - 4,99
Płyn be beauty 200 mL - 4,49

Odwiedziłam również Super Pharm, ale dzielnie się trzymałam i szukałam prawdziwych okazji:). Jedną z nich niewątpliwie był płyn do kąpieli Luksja czekoladowo-pomarańczowy. Pachnie obłędnie, jak delicje:).  Do koszyka trafiły również mydła w płynie Carex w promocji 1+1 za grosz. Oprócz mycia rąk, posłuży też do prania pędzli:). Specyfikacje:
Carex - 2 x 500 mL (1 L) - 9zł
Luksja płyn do kąpieli 1 L - 6,99 

  Jako, że najbliżej mojego miejsca zamieszkania jest netto, tam również zakupu dokonałam. Trafił mi się luksusowy zmywacz do paznokci z gąbką PROGRES, o którym ktoś już gdzieś pisał...:). Co ciekawe zmywacz ma w swoim składzie glicerynę i olej rycynowy więc nie powinien wysuszać. Do koszyka trafił również puder brązujący editt o ładnym rozświetlającym wykończeniu. Sam produkt nazywa się Personal Match Pressed Powder Magic Visage Słońce Egiptu. Zaintrygowana kto produkuje kosmetyki dla Netto zajrzałam na dział chemiczny, sięgnęłam po płyn micelarny i oczom moim ukazał się producent Torf corporation (producent Tołpy dla mniej wtajemniczonych). Wzięłam i płyn Lovena, który w swoim składzie ma dodatkowo hialuronian sodu. Jestem bardzo ciekawa jego działania. I detale:
Zmywacz do paznokci Progres 50 mL  2,49
Puder Edit nr 11, 25 g - 9,99
Płyn Lovena 200 mL -4,99


 I na koniec zostawiłam totalne perełki czyli super hiper ekstra promocję w realu. Zakupiłam tam między innymi dwie konturówki Maybelline color sensational w różu (nudziaku) i czerwieni ostrej:) Do koszyka wpadł błyszczyk Rimmela Stay Glossy w ciemnym odcieniu nude z milionem połyskujących drobinek - bardzo fajnie wygląda na ustach. Zakupiłam również dwie szminki Maybelline color sensational, jedna w różu nudziako-bledziaku, która na ustach się prezentuje raczej naturalnie, druga ma odcień cieplejszy, bardziej pomarańczowy i w niej też mi jest do twarzy:).



Szminki to 410 -pomarańczowa i 132- róż, każda za 5 zł
Konturówki to 547 (czerwona) i 132 (nude), każda za 1 zł
Błyszczyk kol 430 - 5 zł

Jak Wam się podobają moje zdobycze? Ja jestem z zakupów bardzo zadowolona, w szczególności z ich cen i, że nie uszczupliłam portfela aż tak bardzo :)
Ciekawa jestem co sądzicie o tych produktach (niektóre z nich dla mnie to kompletne nowości:).
Buziole:*
SW

12 komentarzy:

  1. Mi się właśnie kończy micelek musze kupić.
    Fajne nowości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten biedronkowy jest bardzo dobry - u mnie stoi na równi z Siquensem

      Usuń
  2. Mega, mega lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery do paznokci bardzo mi się podobają :)
    Zapraszam do siebie kiniaxall.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szminki mają piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.