Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

środa, 8 stycznia 2014

Yankee Candle Woski zapachowe, pierwsze wrażenia i ulubieńcy:)

Teraz czas na wrażenia z woskami yankee. Mam już swoich pierwszych faworytów, choć szczerze - ostatnio naprawdę częściej palę świece niźli "janki". Ale przechodząc do rzeczy.

Christmas Cookie to mój zdecydowany faworyt. Zakochałam się w tym zapachu od pierwszego "palenia". Ciasteczka waniliowe, klasyczne kruche, świeżo wyjęte z pieca. Nic dodać, nic ująć. Warto dodać, że zapach jest bardzo intensywny, na małych powierzchniach może być duszący.



  Prym razem z "ciasteczkiem" wiedzie u mnie Strawberry Buttercream. Truskawki z bitą śmietaną, słodki, przyjemny, lekko kwaskowy nawet zapach świeżych truskawek - i co dla mnie stanowi gigantyczny plus dla tego zapachu? Jest mniej intensywny i duszący niźli Cookie, taki orzeźwiający :) Na pewno po niego sięgnę i to nie raz.

link do żródła
Polubiliśmy się także z Sugared Apple, zapach pieczonych jabłuszek z cukrem - przypomniał mi trochę smaki z dzieciństwa:)
 Natomiast odrobinę duszący okazał się Red Apple Wreath na dłuższą metę. Na dużych powierzchniach nie powinno być problemu - jabłko, cynamon, cukier i święta :) Oba idealnie nastrajały mnie przy ubieraniu choinki.

Teraz zapachy, z którymi raczej się nie polubiliśmy.
Red Velvet niestety nie przypadł mi do gustu a wiązałam z nim duże nadzieje. Zapach jest bardzo mdły i duszący. Zrobie do niego jeszcze (pewnie nie jedno) podejście, poszukam obietnic producenta. Na razie - jestem na nie. 



Kolejnym woskowym jak dla mnie niewypałem jest Merry Marshmallow. Dla mnie to totalna porażka, zapach jest słodki ale jakiś chemiczny, robiłam do niego już kilka podejść zachęcona zapachem samplera u koleżanki (swoją drogą pachnie fenomenalnie), ale za nic w świecie nie mogę tego zapachu wydobyć z tegoż wosku (smuteczek) :(.
Jakie są Wasza ulubione zapachy Yankee? Podrzućcie mi Waszych faworytów:)
Buziaki:*
SW

1 komentarz:

  1. Sugared Apple - to zapach który chciałabym przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.