Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

poniedziałek, 27 stycznia 2014

Piaskowy Wystrzałowy Mani

Witajcie moi Drodzy:) Akcję "zerowanie zapasów" uważam za rozpoczętą! Zaczęłam od lakierów piaskowych jak na załączonych obrazkach widać :)
Przy okazji dla Was - mani inspiracja na gorączkę sobotniej nocy lub inne 
karnawałowe imprezy. Mani przypasuje zdecydowanie miłośniczkom 
intensywnego koloru różowego.

Mani zaczęłam oczywiście od nałożenia odżywki na paznokcie Oriflame Nail Protector (link).  Następnie na wszystkie paznokcie nałożyłam jedną cienką warstwę Golden Rose Holiday w kolorze 57. Ale stwierdziłam, że to odrobinę za dużo iskrzącego się różu. Chciałam ten róż czymś przełamać. Przyjrzałam się pazurkom uważnie i dostrzegłam niebieskie drobinki mieniące się w lakierze. Tak też padło na indygo od WIBO efekt matowego piasku nr 1.

Tak też palce serdeczny i mały zostały pomalowane dodatkowo warstewką piasku WIBO, resztę poprawiłam GR dla wyraźniejszego efektu cukrowej posypki. 
Całość prezentuje się tak:


Na koniec kilka słów o GR Holiday 57 gdyż jeszcze nie miałam okazji go Wam przedstawić. Nie jestem przeciwniczką różu, nawet go lubię, ale to chyba nie mój odcień i o ile ja naprawdę lubię fuksję (mam meble w tym kolorze), to ta typowo zimna wersja nie przypadła mi do gustu. Czuję, że sięgnę po niego dopiero latem, mimo, że samemu lakierowi nie mam absolutnie nic do zarzucenia. Pędzelek jest z tych tradycyjnych, ale jest gęsty - i takie lubię, dwa pociągnięcia i paznokieć cały umalowany. Trwałość - też na plus - lakier owszem, ściera się na końcówkach ale po 3-4ech dniach. Odprysków nie zauważyłam. Jedyny jego minus to fakt, że naprawdę długo schnie. Mimo, że lakier wygląda jakby był już suchy (widoczny efekt piasku na pazurkach) niestety zostają na nim odgniotki, i jeszcze długo po umalowaniu można go zetrzeć:(.

Jak Wam się podoba taki efekt? To nie jest mani na co dzień ani do szkoły, ani do pracy do biura. Proponowałabym raczej na jakieś wyjścia i imprezy niż na co dzień. Chyba, że macie inne sugestie:)
Buziole:*
SW

18 komentarzy:

  1. zachwycił mnie ten róz:)
    pozdrawiam:) http://berenikatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też -na półce w sklepie :) na paznokciach, nie podbił mojego serca...

      Usuń
  2. Ten granat mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny Mani :)
    A pÓki co :)) zastanawiam się nad kupnem lakierów GR ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. się nie zastanawiaj, tylko kupuj:) te piaski od nich to jedne z najtrwalszych lakierów jakie znam:)

      Usuń
  4. Ładne połączenie :) Ja dalej żadnego piaska nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz spróbować! piaski się albo kocha, albo nienawidzi:) Albo jest się leniwym tak jak ja:) (i zostawia je na paznokciach tydzień - bo tyle niektóre wytrzymują:)

      Usuń
  5. lubię piaski z GR, Wibo jeszcze nie próbowałam :)
    fajne połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GR jakościowo od WIBO lepsze i pod względem trwałości iefektu, ale i tak na głowę biją je wszystkie te z Lovely! szkoda, że taka mała gama kolorów:(

      Usuń
  6. mam ten w różowym odcieniu i jest super :) poluje na inne odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.