Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

sobota, 25 stycznia 2014

Nowości kosmetyczne

Witajcie moi Drodzy. 
Po pierwsze - serdecznie chcę Wam podziękować za Waszą obecność tutaj. Są już ze mną 43 osoby, którym bardzo dziękuję. Odsłon jest prawie 2100! Lepszego wyniku w takim tempie nie mogłam się spodziewać. Dziękuję, że jesteście, że czytacie i, że zostawiacie coś po sobie i od siebie.
A teraz dość tych wzruszeń:)

Ostatnio w moje ręce wpadły w promocji szampon do włosów Ziaja (lawendowy do włosów przetłuszczających - nigdy nie miałam, szampon jeden właśnie wykończyłam, czytałam u Was, że jest dobry) i płyn micelarny w gratisie - zestaw 500 mL szamponu i 200 mL oliwkowego micela kosztował tylko 7,99!!!

Nie zabrakło również dostawy z Ori. Zorientowałam się, że linia optimals jest w bardzo korzystnych cenach dlatego też kupiłam krem oxygen tym razem matujący, oraz tonik z tej linii. Tonik już miałam i byłam nim zachwycona, jednak uważam, że 17,9 (bo prawie zawsze są w tej cenie) to trochę dużo jak za tonik i  przerzuciłam się na tańsze micele. Tonik 200 mL 13,5, krem 50 mL - 21,50 (gdzie ich cena regularna to 37i 43zł!!!)

Do koszyka wpadły też rzeczy nie niezbędne - ale takie, które się przydać mogą w najbliższej przyszłości czyli instant nail protector - moja ulubiona ostatnio odżywka (14,9 zł), cień do powiek velvet blaze w kolorze shimmer taupe za 11,9, nowość - balsam do ust lip spa - ma pielęgnować i nadawać kolor i połysk (9,9 zł), tusz do kresek oriflame beauty wonder za 19,90 i błyszczyk do ust very me vinyl w kolorze spicy red za 5,9.
 
 W związku z powiększającą się kolekcją kosmetyków, daję sobie bana na minimum 2 miesiące albo na zużycie min. 3 opakowań niżej wymienionych :
odżywek do paznokci,
balsamów ochronnych do ust,
kremów do rąk,
żeli pod prysznic,
podkładów,
róży,
bronzerów,
płynów micelarnych,
kremów do twarzy,
balsamów i maseł do ciała,
lakierów do paznokci (to będzie prawdziwe wyzwanie),
perfum,
palet cieni do powiek,
tuszy do rzęs,
kredek i linerów!!!
Bana nie obejmują produkty przecenione więcej niż 50% i kosztujące mniej niż 5 zł:)
(musiałam się jakoś zabezpieczyć) :)

Trzymajcie kciuki za moje postanowienie!
Ja będę testować, zużywać i recenzować:)
Buziaki:*
SW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.