Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

POLECAM

niedziela, 26 stycznia 2014

Haul Mydlarania Chocobath - Nonique

Niedawno robiłam zakupy w sklepie internetowym Mydlarnia chocobath, znalazłam w promocji produkty NONIQUE.
I szczerze i uczciwie - to moje pierwsze zetknięcie z marką NONIQUE - przekonał mnie jednak do zakupu skład kosmetyków, a także, że produkty są ekologiczne i nie testowane na zwierzętach. Podstawowym składnikiem jest ekstrakt z owoców noni (cokolwiek to jest:), ale poczytałam i teraz już wiem. Noni to inaczej morwa indyjska, roślina marzanowata o jadalnych owocach.

Zakupiłam Żel pod prysznic z linii Intensive - do każdego rodzaju skóry, o orzeźwiającym zapachu limonki. 
200 mL - 9,90

 Zakupiłam również mleczko do ciała z linii Tropical - o zapachu Pina Colada i bananów:) Ma koić, nawilżać i zmiękczać, przeznaczony do każdego rodzaju skóry. 
200 mL - 9,90

Do koszyka wpadł również krem pod oczy z linii Anti Aging i nie żebym się bała zmarszczek, tylko jako jedyny przeznaczony był do skóry suchej i wrażliwej. 
15 mL - 9,90

I wydaje mi się, że w cenach regularnych nie mogłabym sobie na te produkty pozwolić, tym bardziej jestem zadowolona z zakupów.

Czekam na wiadomości, kto zna już firmę NONIQUE i jakie ma z nią doświadczenia?
Buziaki:*
SW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.