Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

POLECAM

środa, 15 stycznia 2014

Eleganckie mani na większe wyjście



Witajcie moi drodzy. Dziś przychodzę do Was z inspiracją na elegancki manicure na przyjęcie, szaloną imprezę, studniówkę czy kolację w gronie najbliższych.


Zaczęłam oczywiście jak zawsze od odżywki. Tym razem Oriflame nail protector o której poczytać możecie tu (tak to już kolejne opakowanie). 


Następnie 3 paznokcie lewej i 2 prawej ręki pomalowałam lakierem Paese Mini Me nr 113. Lakier ma fantastyczny kolor (tak, wiem, powtarzam się), jeden z moich ulubionych:) 

Następnie 2 paznokcie lewej ręki i 3 prawej pomalowałam czarnym lakierem Astor Fash'n Studio (nr chyba 08). którego trwałość jest koszmarna malowałam paznokcie w poniedziałek wieczór - już dziś mam odpryski! Teraz sobie przypomniałam dlaczego tak rzadko po niego sięgam.

Kolejnym krokiem było nałożenie na serdeczne palce glittera - padło na złoto od Gr czyli Jolly Jewels nr 103 o którym tu:) 

Pozostała na koniec tylko kwestia topów.
Na 3 pierwsze palce każdej ręki (kciuk, wskazujący i środkowy) położyłam wg mnie najlepszy top wszech czasów (o którym na pewno u mnie przeczytacie) czyli GR Gel look top coat. Fenomenalnie nabłyszcza i przedłuża trwałość.

Na palce serdeczny i mały położyłąm matujący top z Lovely (Matte top coat) co by wydobyć trwale blask brokatu z JJ.

Efekt jaki uzyskałam widoczny na zdjęciach powyżej i poniżej. Mani jest bardzo elegancki i wieczorowy, więc raczej nie nadaje się na co dzień. Miałam nadzieję zachować go do jutrzejszego egzaminu, niestety chyba będę zmuszona go zmyć. Jestem zachwycona lakierem Paese - fenomenalne krycie, bardzo ładnie się rozprowadzają i mają przepiękny blask. Zostałam róznież zwolenniczką topu Lovely - przy pierwszym użyciu nie polubiliśmy się, teraz jestem zachwycona efektami:) 

Jak Wam się podoba mani? Co sądzicie o emaliach, które użyłam? Czekam na odzew:)
Buziole:*
SW

10 komentarzy:

  1. Świetny mani ! Bardzo mi się podoba !
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się spodobał:)

      Usuń
  2. Mani fajne - ciekawy pomysł i połączenie. Troszkę szkoda, że niewiele widać :(
    Wklejaj większe fotki - będzie łatwiej dokładnie pooglądać. Top Z GR też bardzo lubię - jest naprawdę fajny i po wyschnięciu zakrywa wszelkie nierówności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo słuszna rada, dopiero teraz zwróciłam uwagę, że praktycznie fotki są wielkości banerów z boku, w trakcie edycji postu skupiam się głównie na układzie SAMEGO POSTU, zabrakło mi całościowego poglądu. Bardzo dziękuję za wskazówkę. Obiecuję poprawę:)

      Usuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.