Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

POLECAM

sobota, 18 stycznia 2014

Czym pachnie w moim domu II



Witajcie moi drodzy, zapraszam na kolejny post o jednej z moich ostatnich obsesji czyli świecach, świeczkach i woskach oczywiście zapachowych. 

Kilka świec wypaliłam, inne jeszcze mam, a zapasy oczywiście na bieżąco uzupełniam. Bez zbędnych ceregieli przechodzimy do rzeczy. Pamiętacie Randigi, które pachniały nieodpalone w moim całym, dużym (a jakże!) pokoju. 
Jak widać spaliłam pół. No przynajmniej tej dużej świecy - reszta dziwnie się "trzyma"... Nie wiem jak to wyjaśnić ale zawsze zapalam trzy na raz i jakbym miała powiedzieć ile ubyło małej świecy to chyba ze 2 cm, dużej natomiast z 6. W każdym bądź razie - w całym domu pachnie czekoladą (o ile nieodpalone raczej kakaem). Nie jest to zapach duszący ale wyraźny, taki ciepły i przyjemny. Po prostu w całym domu pachnie jak w fabryce Wedla i tyle:).

 A tak pachnie u mnie w mieszkaniu od wczoraj. Wanilia + pomarańcza = zestaw idealny. Zapachy się nie gryzą, a raczej dopasowują do siebie, oba są wyczuwalne. W sumie - bardzo fajna, słodka, spożywcza propozycja. 
 Czym pachnie u Was? Jakie są Wasze doświadczenia z tymi zapachami? A może macie dla mnie jakiś interesujący, nowy zapach? Jestem niezmiernie ciekawa:) Dajcie znać!
Buziole:*
SW

8 komentarzy:

  1. Ja również uwielbiam biedronkowe świece:)
    Ostatnio choruje na śliwkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niedawno kupiłam sobie świeczki w ikei. Jedna też jest czekoladowa. I chociaż osobiście nie przepadam za takimi zapachami te bardzo mi się podobają. ;) A nie ma nic lepszego na odstresowanie się po całym dniu jak ciepłe światełko świeczki.
    Pozdrawiam serdecznie

    http://art-fun-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam wszelkie spożywcze zapachy, a światełko świeczki... :) Robi się ciepło, przytulnie... domowo tak:)

      Usuń
  3. uwielbiam świeczki, w okresie jesienno zimowym bardzo często u mnie goszczą;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W okresie jesienno-zimowym jest nawet wskazane by je palić:)

      Usuń
  4. U mnie aktualnie wosk beach wood :)
    A ulubione to duże słoje z Christmas Cookie lub Sugared Apple

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.