Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

piątek, 6 grudnia 2013

Yankee Haul :)


Tak, to już dziś:) Dotarła do mnie paczuszka z  Mydlarni HEBE z woskami od Yankee:) czyli ciąg dalszy zakupów w dniu darmowej wysyłki :)
Generalnie poszalałam:) zamówiłam 8 zapachów - i to bardzo monotematycznie - zapach jabłuszkowy - dla przyjaciółki - jutro zamierzam jej dostarczyć :) choć trochę jej zazdroszczę :)
Paczuszka przyszła zapakowana tak:



Wszystko bezpiecznie folią owinięte - nic się nie łamie, nic się nie kruszy. Zapach przez te wszystkie warstwy było czuć!
W paczce znalazły się:
1.Red velvet - z miłości do ciasta :)
2. Merry Marshmallow - pianki to wspomnienie z dzieciństwa
3. Christmas Cookie -z miłości do pieczenia ciasteczek:)
4. Honey & spice - zapach brzmiał ciekawie:)
5. Strawberry buttercream - bo kto nie lubi truskawek z bitą śmietaną???
6. Vanilla Chai - z miłości do vanillii ale niepokoi mnie ten cynamon...
7. Vanilia cupcake - nie ma sensu się powtarzać
8. Salted caramel - oj nie ma nic lepszego niż zapach prawdziwego karmelu:)

A teraz się pochwalcie swoim zbiorem tart i świeczek od yankee :) 
Jestem niezmiernie ciekawa, czym pachnie u Was:)
Buziole :*
SW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.