Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

POLECAM

sobota, 21 grudnia 2013

Wspaniałe i tanie świece z Ikei czyli Tindra:)

Zapraszam Was dziś na notkę domowo-zapachową o moich ulubionych świecach Tindra.


Ostatnio dosłownie ogarnął mnie szał yankee, świec, podgrzewaczy... I chcę Was tym zarazić.

Sprawa jest piękna. Mianowicie jak palicie świecę, momentalnie zmienia to charakter Waszego pokoju/mieszkania:) Robi się cieplej, przytulniej, bardziej nastrojowo, romantyczniej:) Cudownie wręcz! 
Przechodząc do rzeczy:) Świece z IKEI, są taniutkie - kosztują 4,99 i nazywają się TINDRA, ale najważniejsze jak pachną! Nowe, niezapalone wypełniają pokój swoim aromatem. Ja w swoim zbiorze mam 3:) Jedna jeszcze nieodpalona ładnie mi pachnie, dwie jak widać w połowie wypalone. Moje zapachy to jagodowy (czerwona, a dokładnie porzeczka, czarna porzeczka, jeżyny i maliny) i chyba wanilia (wanilia, lody śmietankowe, nuta chałwy, słodkie generalnie i to chyba mój ulubiony zapach świecowy). Czy już wspominałam, że nieziemsko pachną???
Tu link do produktu na stronie ikei. Mają się palić 30h, jednak według mnie popalą się dłużej. Moje już się palą około 22-24h a mam więcej niż jedną trzecią świeczki.
Jak to zrobić, by świeca paliła się dłużej?
Ja po prostu przycinam knot. Powinien mieć nieco mniej niż cm długości (naprawdę nieco - 8,5-9mm), wtedy pali się równo, świeca nie migoce, i co najważniejsze nie kopci! Powyżej po lewej zbliżenie knota i widać, że ten się roczapirza i zacznie kopcić. Trzeba świeczkę wtedy zgasić, przyciąć i odpalić na nowo. Dodam jeszcze, że zgarniam wosk bliżej knota, bo bardzo nie lubię, jak zostaje na ściance i nierówno się wypala (także wybaczcie pobrudzone ścianki woskiem). 
No i świeca otwarta, nieodpalona, czeka na swój czas:) a na razie paaaaaachnie:) 

Ponadto po wypaleniu jej do końca zostają nam super szklanki lub świeczniki na tealighty! 
Dorabiam się powoli super zestawu do szkockiej:)

Znacie jakieś świece z ikei? Może możecie coś polecić?
Czekam na Wasze sugestie:)
Buziole:*
SW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.