Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

wtorek, 3 grudnia 2013

PaeseBox edycja świąteczna!!!


Słyszeliście o rewelacyjnych promocyjno-reklamowych akcjach od PAESE? Teraz macie okazję się przekonać!

Rewelacyjna akcja miała swój początek we wrześniu, kiedy to pierwsze PAESEboxy trafiały do rąk każdego, kto tylko je chciał. Jedno pudełeczko trafiło wtedy również do mnie :)

Za 39zł przychodziło wtedy 5 pełnowymiarówych kosmetyków - tak się prezentował mój PAESE box :)

 A teraz o tym co otrzymałam - pomadka  z dodatkiem oleju arganowego, cień satinette, lakier do paznokci odcienie czerwieni, róż z dodatkiem oleju arganowego i tusz do rzęs adore volume lash mascara. Wszystko razem w sklepie by kosztowało 106,5zł!!! Ja włącznie z przesyłką miałam za 39:) (tak tak, recenzje wkrótce:)

Tym razem producent obiecuje do pudełka włożyć 5 pełnowymiarowych produktów i 6 minisów! w tej samej cenie! także rewelacja!!! polecam wszystkim i swoje pudełko już zamawiam:)

Dajcie znać, czy swoje już macie:) I do wszystkich producentów - GENIALNA AKCJA!!! BIERZCIE PRZYKŁAD!!!

Buziole :*
SW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.