Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

środa, 18 grudnia 2013

Minisy z Biedronki do testowania w natarciu!

Dziś mam dla Was co przywiózł mi przedwcześnie Mikołaj z okolic Warszawy!Paczuszkę mini produktów do testów - ale i świetnie się sprawdzą na wyjeździe:)




Do "pielęgnacji" z Biedronki nie byłam zbytnio przekonana, wydaje mi się, że teraz się to zmieni...:)
Paczuszka zapakowana kompaktowo i oto co tam znalazłam:

Czyli płatki kosmetyczne, chusteczki odświeżające, krem do rąk, żel pod prysznic, płyn micelarny, szampon do włosów i patyczki higieniczne.


Na pierwszy ogień idą patyczki.  Patyczki Carea. Opakowanie zawiera 100 patyczków. Watelina wykonana ze 100% bawełny. I już, nie ma się nad czym rozwodzić, to tylko patyczki:)


Teraz o płatkach kosmetycznych. Ta "sama firma", Carea. 30 płatków, płatki z bawełny 70% i 30 % kompozycja włókien poliestrowych. 3-warstwowe. I wyglądają na dobre, nie rozchodzące się i nie pozostawiające kłaczków. 
  Ciekawa jest produkcja tych środków. Mianowicie, firma produkująca patyczki to Eco Wipes, zajmuje się produkcją środków higienicznych sygnowanych marką tami. 




Następnie pod nóż idzie żel pod prysznic bebeauty. Żel Brazylia z ekstraktem z guarany, pachnie egzotycznie :).  Opakowanie 115 ml, a produkt baaaardzo gęsty - przypuszczam, że będzie wydajny. Producent obiecuje cuda na kiju, kosmetyk ma mieć właściwości wyszczuplające, ujędrniające, odżywcze, regenerujące, wygładzające. A to wszystko za sprawą: guarany, alg morskich, minerałów z wód termalnych i hydrokapsułek z witaminą E. I tu znowu zerknęłam na producenta. Jest to Forte Sweden i w swojej ofercie ma produkty: On Line, Mrs. Potter's, Romantic i Corine de Farme




Szampon do włosów to tak naprawdę dwie saszetki ELISSE Dry Hair Solution - odżywczy szampon do włosów (dla suchych i zniszczonych). Próbki wyglądają na 10 ml, ale nie ma takiej info na opakowaniu, pewnie jedna na jedno mycie, także nie spodziewajcie się efektów długofalowych. Szampon ma odbudowywać, wzmacniać, nabłyszczać, zapobiegać rozdwajaniu się końcówek, ułatwiać rozczesywanie i niwelować elektryzowanie się włosów. Ja się będę spodziewać tylko łatwego rozczesywania i braku elektryzacji. Przejdźmy do produkcji, a zajmuje się tym firma Intersilesia McBride.  Firma ta zajmuje się produkcją szamponów Avea.



Jedziemy dalej - Krem do rąk to be beauty hands expertiv - regenerujący krem do rąk do skóry bardzo suchej z alantoiną i filtrami UV. Opakowanie łudząco przypomina mi garnierowskie. Kremu jest 50 ml, ma on odżywiać, nawilżać i chronić przed wysuszeniem. Bardzo jestem ciekawa tego produktu!


Kolejny będzie płyn micelarny be beauty face expertive płyn micelarny do demakijażu i tonizacji twarzy i oczu do skóry wrażliwej. Jak pewnie wiecie, ja osobiście nie używam nic innego jak tylko płynów micelarnych, rano wieczorem, do demakijażu... Dlatego ten kosmetyk idzie u mnie w dużych ilościach i bardzo się cieszę, że ten będę mogła przetestować. Kosmetyk ma przede wszystkim oczyszczać ale w łagodny sposób, tonizować i odświeżać, można nim również zmywać makijaż. Zawiera micele, ekstrakt z malwy i d- panthenol.  Brzmi obiecująco!
Tym bardziej, że sprawdziłam producenta płynu i kremu do rąk.
I tu uwaga uwaga, sama byłam w szoku, producentem jest Torf Corporation - czyli dla mało wtajemniczonych znana i lubiana i przede wszystkim skuteczna Tołpa! Tym bardziej ciekawa jestem tych produktów!


Jako ostatnie chcę pokazać Wam chusteczki odświeżające firmy go pure. 15 sztuk nawilżanych chusteczek antybakteryjnych. Świetne rozwiązanie do torebki, czy na dłuższą podróż. chusteczki mają podobno składnik antybakteryjny i jest to chyba Alcohol Denat. whatever it means... czyli po prostu alkohol będzie tym odkażaczem. w składzie jest również glicerol i alantoina więc nie powinny przesuszać i ściągać skóry.

I jak ja zwykle, mądrze przeczytałam etykietę i już wiem "kto" robi te chusteczki. Mianowicie Harper Hygienics co dla mało obeznanych w wolnym tłumaczeniu to po prostu Cleanic.

Jak Wam się podoba mój przedświąteczny prezent? Musiałam być bardzo grzeczna w tym roku:) Jestem bardzo, ale to bardzo ciekawa tych produktów. Przede wszystkim dlatego, że jest to bardzo tania alternatywa dla wszystkich skutecznych raczej średniopółkowców. Fajnie by było, gdyby niska cena nie szła z niską jakością, i tu nadzieja - może to te produkty? Ale poza testowaniem ich właściwości czysto użytecznych to posiadają piękne maleńkie opakowania! Idealne na weekendowy wyjazd, czy krótkie wakacje:) Poza tym, dla takich pierdół jak ja co to psują różne rzeczy - w tym opakowania, takie malutkie i puste się na pewno przydadzą! Ufff... się rozpisałam:)

Dajcie znać, czy wiedzieliście, że Biedronka ma produkty dość znanych i lubianych marek, czy używacie i jakie są Wasze opinie - wypowiadajcie się nie tylko o tych przedstawionych powyżej tylko o wszystkich "biedronkowych" kosmetycznych mniej lub bardziej produktach:)

Buziole:*

SW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.