Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

sobota, 28 grudnia 2013

Eyelinery od Oriflame tusze do kresek Very Me Clickit



Dziś chcę zaprezentować Wam eyelinery z serii Very Me od Oriflame 
Tusze do kresek Very Me Clickit


Ja w swoich skromnych zbiorach posiadam dwa - jeden brązowy, drugi miał być fioletowy - jaki jest każdy widzi... 

Linery są z serii clickit do połączenia konektorem, a ja jakoś tak zamawiam, że tego konektora nigdy nie dostałam. Chyba najwyższa pora zamówić konektor :p
Cenowo wahają się od 9,9 do 17zł w cenie regularnej bez żadnej promocji, ale one są zawsze w promocji:)
Opakowania są malutkie - każde po 3,5mL, ale spokojnie, mimo to linery i są bardzo wydajne.



Pędzelki jak widać są cieniutkie i przez to bardzo precyzyjne, dla mnie mogłyby być odrobinę sztywniejsze - wtedy lżej by mi się nimi malowało. Pigmentacja brązowego jest naprawdę bardzo dobra, bardzo intensywna, dlatego też trzeba uważać, by nie przesadzić z ilością kosmetyku. I o ile brąz jest naprawdę mega o tyle fiolet to totalna porażka. To nawet koło porządnego różu nie leżało! Nie mam tu zastrzeżeń do nakładania czy trwałości - oba są wyjątkowo trwałe, tylko do koloru.

 Próba fioletu vel różu:

I to kolorek dla mojego oka brzoskwiniowy róż z brokatem.

I do tego brązik:

Jak widzicie oba pięknie zastygają, nie zmazują się, tworzą na powiece warstewkę koloru. Kolory są trwałe do 10-12 h ja oczywiście używam bazy zawsze tak więc nie powiem Wam jaka jest trwałość kosmetyku bez bazy. I co najważniejsze-ponieważ je używamy w okolicach oczu - nie podrażniają, nie uczulają, nie powodują obrzęków powiek.

Ocena: 8/10 - jeden odjęłam za pędzelek ciut zbyt miękki
i drugi za kolor tego fioletu. Chyba jeszcze z nim zostanę :)

Buziole:*
SW

4 komentarze:

  1. Rzeczywiście fioletowi bliżej do łososia. Z kolei brąz wygląda zachęcająco. Jest dobrze napigmentowany i nie wpada w czerń:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trwałość i precyzja naprawdę kuszą by kupić jeszcze:) ale boję się, że zielony będzie żółty, albo szary okaże się być białym:(

      Usuń
  2. Oj duzy minus za kolory jeżeli się różnią, nie ma nic bardziej denerwującego ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do brązu nie mam zastrzeżeń, jest super, natomiast ten fiolet...:(

      Usuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.