Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

POLECAM

niedziela, 8 grudnia 2013

Beta glukan od FM

Dziś o wszechstronnym serum firmy FM czyli beta-glucan active Face Serum od Federico Mahora. 

Na serum skusiłam się za namową koleżanki - konsultantki FM. Od daaaawna zmagam się z naczynkami na policzkach, a specyfik ten miał je zwalczać. Gwoli ścisłości naczynka i tysiące innych rzeczy - producent obiecuje cuda na kiju. A ja z racji, że 80zł na biodermę AR boli po kieszeni szukam choć odrobinę tańszego i skutecznego zamiennika na cerę naczynkową. Padło na FM.
Serum polecane jest głównie do cery naczynkowej, wrażliwej, zmęczonej, przesuszonej ale i uwaga uwaga trądzikowej - czyli dokładnie takiej jaką mam 5 w 1:). Krem jest również wielozadaniowy - ma nawilżać, regenerować, łagodzić zaczerwienienia, działać antybakteryjnie, koić zmiany, normalizować wydzielanie sebum, budować barierę ochronną, ujędrniać skórę, chronić przed UV, wygładzać, uelastyczniać, stymulować syntezę kolagenu, opóźniać procesy starzenia się skóry. Ufffff....
Kosmetyk jest w opakowaniu estetycznym - białym perłowym, z pompką pod ciśnieniem jak ja to mówię (system bez powietrza - tłok się z każdym naciśnięciem pompki unosi w górę) - nic nie zasycha, nie utlenia się, użytkowanie jest bardzo higieniczne. Ma tradycyjną kremową konsystencję i jest w żółtawym kolorze. 
Jedna pompka jest wystarczająca by cienką warstwą pokryć całą buzię - kosmetyk jest naprawdę wydajny. Mój się co prawda kończy ale po 9 miesiącach użytkowania (nie codziennie, ale około 4 razy w tygodniu). 
Czy zmniejsza zaczerwienienia? Nie zauważyłam, ale, ALE...
To serum to jeden z najlepszych kremów jakie kiedykolwiek miałam. Nie potrafię jednoznacznie określić spektrum działania tego kremu, ale jestem zachwycona. Cera wygląda na bardziej wypoczętą, jest jakby promienna, zmniejsza się liczba wyprysków, trądzik jakby rzeczywiście mniej doskwierał, cera jest zdrowsza, elastyczniejsza, ładniejsza, mocno nawilżona...
Ja nie wiem jak to określić, serum jest po prostu świetne i bardzo się polubiliśmy:)  Mimo, że nie zauważyłam spełnionych punkt po punkcie obietnic producenta - buzia zdecydowanie lepiej wygląda, ładniej się prezentuje i czuję, że jest zdecydowanie zdrowsza. 
Zatem przechodząc do sedna - choć to ciężka sprawa z oceną - bo główne działanie na którym mi zależało - to zmniejszone naczynka....

 Ocena: 9,5/10 - i jeszcze do niego wrócę bo efekt jest PRZECUDOWNY!

Jakie Wy macie doświadczenia z firmą FM? Znacie beta-glukan? Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii - komentujcie poniżej :)
Buziaki:*
SW

 PS: diety minęło dziś dni 20, a na wadze 3 kg mniej - jestem mega szczęśliwa! Wiem, wiem, że w pierwszym etapie diety traci się głównie wodę z organizmu, ale i tak efekt wart jest zachodu:) 

11 to go :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.