Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

POLECAM

sobota, 9 listopada 2013

Jolly Jewels 103 Golden Rose


Jolly Jewels, bo tak Golden Rose nazwała te produkty, to seria lakierów do paznokci z brokatem w różnych rozmiarach i kolorach i zestawieniach o naprawdę wspaniałym, biżuteryjnym wykończeniu.
Mam odcień 103 i jest to kolor złota ze złotymi drobinkami i z dużym brokatem w kolorze starego złota/miedzianego złota. Konsystencja jest raczej rzadka, lakier nakłada się równomiernie i płynnie. Nie zasycha – mam go naprawdę długo, ale rzadko używam, bo wiąże się z nim pewien koszmar, który znają te z Was, co JJ używały. 
Pędzelek jest cienki, precyzyjny, lakier dobrze się rozprowadza. Jedna warstwa wystarcza by na paznokciu została w moim przypadku złota poświata i 60% paznokcia pokryta brokatem.
 By uzyskać pełne krycie przy niewielu warstwach należy pomalować paznokieć wcześniej złotym zwykłym lakierem. Ja jednak wolę nałożyć kilka warstw żeby uzyskać spektakularny efekt dosłownie „złota” na paznokciach.

Zmywanie tego lakieru to istna katastrofa. Ale nie znaczy to, że jest trwały – po jednym dniu, max dwóch pojawiają się małe odpryski i starcia na końcach paznokci. Wracając do trwałości – z poprawkami utrzymuje się swobodnie 5 dni, natomiast po tym czasie odpryski się robią znacznie większe. 
Co do zmywania –próbowałam wielu sposobów i oto moje spostrzeżenia. Po pierwsze jeśli możecie wybrać zmywacz acetonowy to taki wybierzcie – bezacetonowy radzi sobie o połowę gorzej.  Dobrym sposobem jest też zawinięcie paznokcia w wacik i odczekanie kilku minut. Pocieranie nie przyspiesza usuwania lakieru! W zasadzie nic nie przyspiesza

Na zdjęciu na środkowych palcach JJ dwie warstwy i jedna warstwa na skrajnych palcach nałożona na czarny lakier.

Na co dzień się nie nadaje, jednak na wyjścia jest idealny, zamiast biżuterii bo efekt jest zniewalający.

Ocena 8/10 i mimo koszmaru zmywania, zdecydowanie się z nim nie rozstanę :)

Buziaki :*
SW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.