Obserwatorzy

POLECAM

piątek, 8 listopada 2013

IWOSTIN PURRITIN emulsja matująca (nowa edycja)

Witajcie Kochani, dziś mam dla Was z recenzję kremu dla cery mieszanej i tłustej

Zakupiłam go ponieważ byłam zachwycona działaniem iwostin capillin – zużyłam kilka opakowań na moje nieco rozszerzone naczynka (ale używałam starej wersji) i oczekiwałam równie dobrego produktu do strefy T - u mnie tłustej.

Produkt ma kremową konsystencję na bazie wody. Jest całkiem wydajny, mała ilość kosmetyku wystarcza by posmarować całą twarz. Ilość kosmetyku pokazana na zdjęciu poniżej wystarcza by posmarować całą twarz, szyję i dekolt.

Rozprowadza się dobrze ale nie jest tak super przyjemną konsystencją na twarzy, spodziewalibyśmy się czegoś raczej bardziej aksamitnego. Ale to nic po chwili dosłownie po minucie idealnie wchłania się w skórę pozostawiając ją z matowym wykończeniem. Ja mam na początku, tuż po wchłonięciu się kremu wrażenie, jakbym umyła po prostu twarz wodą –takiego delikatnego ściągnięcia. Po chwili wrażenie mija i skóra wydaje się być w dobrej kondycji. Nie ściąga porów, choć reguluje świecenie się na kilka godzin. Delikatnie łagodzi zmiany i zmniejsza widoczność niedoskonałości.


Niestety, mimo, że jest przeznaczona do cery tłustej, zmian trądzikowych nam nie leczy. W dodatku przy długim użytkowaniu wysusza i to bardzo – tak więc omijamy przede wszystkim okolice oczu, a u tych z Was z cerą mieszaną stosujemy krem tylko na strefę problemową.  U mnie po dłuższym stosowaniu skóra zaczyna się łuszczyć nawet na nosie. Jednak stosowana regularnie zapobiega tak jak obiecuje producent  tworzeniu się nowych wyprysków, dodam od siebie, że zmniejsza również tworzenie wągrów.

Ocena 7/10 i dla mnie to będzie break up z tym kosmetykiem.

Dla cery mieszanej z przewagą tłustej wciąż szukam kremu idealnego, matującego, zamykającego pory, redukującego wypryski, ale i też świetnie nawilżającego.
Buziaki :*
SW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.