Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

środa, 20 listopada 2013

Czerwień namiętności od Inglot lakier do paznokci 802

Dziś przychodzę do Was z recenzją lakieru do paznokci INGLOT nail enamel kolor 802 







 Lakier jest w kolorze głębokiej, przepięknej czerwieni. Opakowanie jest duże - aż 16ml - taka standardowa półka cenowa jak za tę pojemność. Pędzelek jest miękki, ale niezbyt duży - można precyzyjnie nim malować. Trzy pociągnięcia pędzelkiem i spokojnie można całą płytkę pokryć. Jedna warstwa lakieru pokrywa paznokieć i kolor jest równomierny, natomiast nie daje pełni i głębi koloru, której ja oczekuję, więc są to zazwyczaj dwie warstwy. Efekt jest przepiękny, lakier utrzymuje jeden dzień wysoki połysk. 

I już, koniec:( niestety - już na drugi dzień bez zastosowania top coatu lakier traci blask, co więcej zaczyna nieładnie ścierać się na końcówkach i przy pracach codziennych domowych nawet odpryskiwać. Dla mnie to niestety za mało.


 Przy topie blask zostaje do 4 dni, lakier zachowuje się na paznokciach zdecydowanie lepiej, końcówki mniej się ścierają i to około drugiego-trzeciego dnia, a odpryski pojawiają się około 3-4 dnia. Zmywa się bez problemu. Jest wydajny. Nie gęstnieje.

Ocena: 6/10 - głównie za gamę kolorów i piękny odcień czerwieni.

Jak Wam przypasowały lakiery INGLOTA?
Całuję:*
SW

Ps: diety dzień drugi:), wczoraj trening zaliczyłam, dziś zakwasy, a dzisiaj też już swoje przeszłam, idę spać,
 bez wyrzutów sumienia!!! trzymajcie dalej kciuki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.