Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

POLECAM

czwartek, 7 listopada 2013

AVON Ultra Colour Rich Mega Impact Lipstick

Witajcie na urodowym blogu:)

Jak każda kobieta mam w swojej kolekcji tysiące kosmetyków,
 chcę się z Wami podzielić opinią na ich temat, wystawić recenzje,
opowiedzieć co nieco by ułatwić Wam wybór i podjęcie decyzji.
Jak macie jakieś sugestie zapraszam do komentowania :)

Tak więc zaczynamy:) Dzisiejszym Bohaterem będzie szminka AVON Ultra Colour Rich Mega Impact Lipstick (przez producenta nazwana pomadką "Potęga koloru"). Mój odcień to really rosy, który jest naprawdę intensywną czerwienią. 
Szminka jest w eleganckim, czarnym opakowaniu.
Etui kryje w sobie szminkę w oryginalnym kształcie, bo o przekroju sześcianu.
Kolor głębokiej czerwieni z delikatnymi małymi błyszczącymi drobinkami.
Szminka jest dość tępa w swojej konsystencji, nakłada się ją łatwo, ale nie bez wysiłku. Kolor na ustach jest intensywny, bogaty, a drobinek nie widać. Nie jestem zadowolona z jej trwałości, mogłaby wytrzymywać dłużej niż 2h. Uwaga dla osób z suchymi ustami - bardzo podkreśla suche skórki i mam wrażenie, że wysusza delikatnie usta. Ja swoją stosuję z balsamem do ust lub z carmexem.
No i swatch:)

Fajny produkt, pomysłowy design ale ma wiele niedociągnięć.

Ocena: 5/10
Jak zużyję (no chyba, że oddam w dobre ręce) drugiej nie kupię - break up!

Buziaki:*
SW

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/11564257/?claim=e89rchxqsgy">Follow my blog with Bloglovin</a>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.