Obserwatorzy

POLECAM

sobota, 23 listopada 2013

-40% :-) czyli haul zakupowy


Z okazji promocji w Super Pharm na oczyszczanie i demakijaż, podkłady, tusze, produkty do włosów i dla dzieci oraz w Rossmann na całą kolorówkę - chwalę się powiększającym się zapasem kosmetyków. 

-40% czas start J


  
 Bez zbędnych ceregieli zaczynamy:) Pierwszą bohaterką jest paleta korektorów 4in1 firmy wibo - 4 odcienie w jednej paletce na wszelkie zadania - za tę cenę nawet jak się nie sprawdzi jako korektor można go użyć do konturowania J 

 Kolejne zdobycze od firmy RIMMEL. Pierwszy to podkład Match Perfection, którego używam już parę ładnych lat i zawsze do niego wracam. Nie ma jakiegoś spektakularnego krycia ale pięknie wyrównuje koloryt cery © No i ten kolor – perfekcyjny na zimę i dla tych co Słońca nie używają.
 
 Drugi to WAKE ME UP, który zawsze wychwala Maxineczka. -40% to świetna okazja do testowania! Ma rozświetlać i pobudzać cerę z rana - czy się sprawdzi - zobaczymy:)

Kolejny produkt to serum do rzęs Advance volumiere od EVELINE COSMETICS. Kupiłam idąc za namową przyjaciółki ze studiów - podobno świetny jako odżywka i jako baza pod tusz. Ja dotychczas wzmacniałam swoje rzęsy olejkiem rycynowym, jak się sprawdzi Eveline - zobaczymy:) 
 No i odżywka TOTAL ACTION teraz 9in1, której używam od lat i mimo wielu zdrad, zawsze się jakoś spotykamy - tego nigdy za wiele, odżywka jedna starcza mi na około miesiąc, a tej, ulepszonej wersji (znam 8in1) jeszcze nie miałam okazji testować. 
 Zakupiłam również za sugestią przyjaciółki dwie szminki AQUA platinum od EVELINE COSMETICS. Cena - przecudowna (wychodziły po 5,99!!!), kolory świetne - nie wiem, czy nie wrócę po jeszcze! Jeśli ktoś szuka nudziaka idealnego - tam znajdzie na pewno! Wszystkie odcienie od cielistych po różowe i malinowe. W ofercie także tradycyjne, odważne odcienie - róże i czerwienie:)
 
 Ja się skusiłam na dwa kolorki 429 i 430, mimo, że byłam przygotowana na zupełnie inne odcienie - ale tak to właśnie jest. Jeden - 429 po lewej na zdjęciach wygląda na różowy, na ustach ma być taki winny, drugi do kolekcji nudziaków - malinowy odcień nude. Na razie jestem nimi zachwycona, jak się sprawdzą i czy spełnią obietnice producentów - się okaże :)

Kolejny produkt jest od MAYBELLINE NEW YORK. To korektor DREAM LUMI touch. Szukałam korektora pod oczy i na powieki, który nie będzie się rolował - ten chyba jako jedyny na WIZAŻu wśród niepochlebnych opinii nie miał w negatywach zbierania się w zmarszczkach, wałkowania i rolowania. Jak się sprawdzi - na pewno zawita u mnie na dłużej.
 

Nie mogło zabraknąć równiez lakieru do paznokci. Tym razem od LOVELY Blink Blink. Kojarzy mi się z Jolly Jewells od GoldenRose i obawiam się, że czeka mnie koszmar zmywania, ale efekt może być tego warty:) Kolor jest wspaniały!

 I ostatnie dwa płyny od ziaja - ulga, który już Wam recenzowałam. Ja nie używam toników, żeli do mycia, mleczek lub innych specyfików do demakijażu. Jestem i zawsze będę wierna micelom. 

I to już wszystko:) Pochwalcie się jak Wy skorzystałyście z promocji! Ja się obawiam, że na tym się nie skończy, i że jeszcze raz odwiedzę wspomniane miejsca:) Pamiętajcie Moje Piękne! Kosmetyków nigdy za dużo :)
Buziaki:*
SW
PS: diety dzień, kurde, który? 6... z dietą się trzymam, choć wczoraj już o mały włos się w Costa coffee skusiłam na przepyszną imbirową świąteczną :) ale w ostatnim momencie mi się przypomniało, że ja na diecie jestem! Dziś z obiadem przeholowałam - zamierzam spalić sprzątając, odkurzając myjąc i czyszcząc, a wieczorem planuje biegi! o tak!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.